Friday, December 25

sukar untuk diungkapkan..

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم:

Dengan menyebut nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

apa yang tak kena ..aku pun tak tahu..aku tak pasti sama ada aku takut sebab nak sambung belajar atau apa??..macam2 dalam kepala ni..aku takut..dapat ke aku habiskan belajar selama 3 tahun dengan cemerlang?? ..macam mana tempat kat melaka tu?? macam mana kawan2?? kalau nak risau pasal semua benda habisla jawab nyer...tapi.. seseorang pernah bg tau aku "Dalam dunia ini kita jangan terlalu takut..Dia kan Yang Maha Berkuasa...Dia dah tentukan segalanya...siapa sangka aku yang dulunya belajar di sebuah kolej di kelantan dan kini bertukar ke melaka..(Dia dah tentukan)..awak hanya perlu berserah saja pada-Nya"..bila fikir balik memang betul dia yang cipta kita dia dah tentukan segalanya.. .Ya Allah aku berserah sepenuhnya kepadamu ...aku mohon Ya Allah kau lindungilah keluargaku..kau tunjukkan aku jalan yang benar semoga hidupku bermakna dan semoga aku akan berjaya suatu hari nanti

-Amin-

No comments:

Post a Comment